Prestaties voor overleden gebruikers

Wij merken dat sommige erkende ondernemingen prestaties willen ingeven voor gebruikers die reeds meer dan 3 maanden overleden is.
Sodexo heeft ervoor gezorgd dat de erfgenamen van de overleden gebruiker de prestaties kunnen bevestigen of betwisten gedurende een periode van 3 maanden na het overlijden van de gebruiker. In het geval uw klant reeds meer dan 3 maanden overleden is, wordt de klant geblokkeerd in ons systeem. Het heeft voor u dus geen zin om een prestatie voor deze gebruiker in te geven na verloop van deze periode.

Wij zetten de gevolgen van een overlijden nog eventjes op een rij:

o Gebruikerprofiel wordt gedurende 90 dagen bevroren.
o Sodexo stuurt een bevestiging naar de gebruiker.
o Er kunnen geen nieuwe dienstencheques besteld worden.
o Prestaties kunnen gevalideerd worden gedurende 90 dagen
o Huishoudhulp kan geen nieuwe prestatie invoeren, de onderneming wel.
o Erfgenamen kunnen tot het einde van de geldigheidsduur de terugbetaling aanvragen voor de resterende dienstencheques, mits voorlegging van een overlijdensakte.
o Na 90 dagen wordt het gebruikersprofiel definitief geblokkeerd.